A történetet teljes egészében a legnagyobb "Békakirályfi" rajongónak, Skyes-nak ajánlom... =)

2012. június 30., szombat

Prológus

"Egy férfinak nem volna szabad szánalomból megmaradnia egy nő mellett, s ha igen, ezt nem volna szabad kimondania."
John Hoyer Updike

~*~

…Vadállat módjára törtem utat magamnak az orvosok és ápolók hada között. Nem akartam elhinni, hogy amit mondtak, igaz lehet. A saját szememmel akartam látni és fülemmel hallani. Tőle. Válaszokat akartam a még fel sem tett kérdésekre. Nem tájékozódtam, tudtam jól hova kell mennem, és nem is válaszoltam senkinek.
A 213-as szobáig rohantam, de ott megtorpantam egy pillanatra és kértem a jó Istent, hogy ne legyen igaz. Remegő kézzel és a torkomban dobogó szívvel nyomtam le a kilincset és tártam szélesre az ajtót.
- Hát igaz. – Suttogtam magam elé, de még reméltem, hogy csak álmodom. Éreztem, hogy belül összeomlok, de ebből senki nem láthatott semmit. Az ágyon fekvő lány pislogni sem mert, tudta, hogy vallania kell.
- Miért nem mondtad el? – Kérdeztem dühösen. Legszívesebben üvöltöttem volna.
- Ugyan mi értelme lett volna? – Kérdezte színtelen hangon.
- Veled lehettem volna, vigyáztam volna rád. – Hadartam, mire keserű nevetésétől lett hangos a szoba.
- Pusztán szánalomból? Sajnálatból? Kötelességből? - Kérdezte. – Hát köszönöm. Ebből nem kérek.
- Hogy mondhatsz ilyet? Szerettelek.
- És akit szeretünk, azt elhagyjuk? Mert ha igen, akkor vedd úgy, hogy most én hagylak el…

8 megjegyzés:

  1. Ó jajj, békakirályfi, alias Mesut! Elképesztőnek tartom, hogy mennyire kevés ficet írnak vele, úgyhogy ennek most nagyon örülök, akkor is, ha csak szeptemberre várhatjuk az első fejezetet :) Nekem is vagy egy hete itt van egy ötlet a fejemben vele, aztán majd meglátom, mi sül ki belőle.

    Nagyon várom!

    Skyes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szívesen olvasnék róla többet. Ezért is örültem, hogy a Taníts meg-ben feltűnt, és sejtéseim szerint nem csak pár sor erejéig. :)
      Sajnos előbbre nem ígérem, mert a másik kettőre is elég kevés időm van, de az, hogy megnyitottam a blogot ösztönöz. :)
      Szívesen olvasnám azt is. Szeretem "békakirályfit" bár én csak Gülükének hívom =) Tehát ha dűlőre jutottál értesíts. ;)

      Törlés
  2. Hola!

    Ahogy elolvastam a prológust, rögtön megfogott. Majd ha szeptemberben vagy akármikor megírod az első fejezetet sikíts és jövök olvasni.:)Azt hiszem megint valami nagyot fogsz alkotni, mint a másik blogodon. ;)

    puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija!
      Örülök neki. :) És köszi a bizalmat. Remélem nem fogok majd csalódást okozni. :)
      Szólni fogok! :D
      Puszillak

      Törlés
  3. Szia Vii!
    Most találtam rá, és nagyon tetszik így a prológus alapján ;) Amint lesz első fejezet, jelezz, és jövök. Nagyon várom már! :) És hogy Mesut a főszereplő, szuper. Gülü <333
    szóval kiváncsian várom!
    pacsi D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Déé!
      Örülök, hogy ez a pár sor is elnyerte a tetszésed. :)
      Bizony ám Gülüke :$ a főszerepbe...
      Szerintem szeptembernél előbb nem lesz rész, de ígérem szólni fogok! :)
      Pacsi csajszi

      Törlés
  4. Szia!

    Már most nagyon érdekesnek találom a történetet :) Csak az jár a fejemben, hogy mi történhetett, a leírás és a prológus alapján próbálom összerakni, de lehet, hogy jobban járok, ha megvárom a folytatást :D

    Puszi,
    Tina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija!
      Köszi ennek örülök! :)
      Elég kevés az infó, de majd idővel minden kiderül!
      Puszi:
      Vii

      Törlés